6.9.10

Keuken badkamer toilet

Oke, omdat ik mij vandaag een vrij dagje heb veroorloofd wegens een pittig hoofdpijngevalletje, vond ik dat ik toch iets nuttigs moest doen met mijn tijd en eens aan wat achterstallig onderhoud moest gaan doen. Allereerst dus, voor degenen die het nu nog altijd niet live gezien hebben een viertal interieurfoto's van ons verbouwde stulpje:






Waarom heb ik zo lang getreuzeld met het online gooien van deze foto's? Nou, een aantal redenen. Nummer een: Ik vond het verbouwen echt niet leuk en het inspireerde me dan ook he-le-maal niet tot het schrijven van aardige blogs of het nemen van aardige foto's. Nummer twee is dat ik altijd wat rigide ideeen heb over hoe een en ander zou moeten, en ik vond dat je bij een goede "na"-foto eigenlijk ook een gruwelijke "voor"-foto zou moeten hebben. Maar die had ik dus niet. En zomaar een beetje rondstrooien met wat foto's van na de verbouwing, wat zegt jullie dat nou? Dan koop je wel een woontijdschrift ofzo.
(Nou niet teveel eigendunk krijgen, Herma!)
En, nummer drie: Ik kreeg plots wat last van gene. Wil ik eigenlijk wel mijn eigen plee publiceren op internet? Deze vraag bezorgde mij een dagenlange en vrij zinloze innerlijke discussie met mezelf. Het resultaat van al dit getob is dus deze kleine fotoserie met zo neutraal mogelijke hapjes verbouwd huis. Leuk is het geworden, he?
(Ja, ik weet het: jullie weten niet hoe het eruit zag voor de verbouwing. Maar geloof mij maar: het is leuk geworden!)

5 opmerkingen:

Unknown zei

Nou weet ik toevallig wel hoe het er VOOR de verbouwing uit zag en dit is wel echt heel erg mooi geworden. Ben alleen wel mijn orientatie kwijt. Aan welke kant zit de badkamer nou?

NOVY zei

Ehm. Wauw!

Herma zei

De badkamer zit nu links, Marieke. Tegenover de keuken. We hebben gewoon de boel omgedraaid. Je kunt in de spiegel nog het gat voor de afzuigkap (die nog niet hangt) zien hangen, dat geeft misschien wat richting.

Ingeborg zei

Niks an, vroeger was het beter.

NOT!!

Heel mooi geworden, ook van dichtbij.
(En dat stucwerk bij de schouw kan goed door voor Art Deco. Trouwens.)

Herma zei

Dank x 3!
Zelf zijn we er ook wel erg blij mee, moet ik zeggen.