9.9.11

kitschy friday

Met tekst wil het niet zo vlotten, de laatste tijd. Ik heb het net even nageteld; er staan maar liefst 12 concept logjes in mijn lijst, die allemaal het publiceren niet waard zijn. Zoals Eddie Vedder het zo leuk wist te brengen: 'thoughts arrive like butterflies'. En ze fladderen ook net zo ongecontroleerd weer van me weg. Daarom hou ik het maar even bij fotootjes. Want die lukken eventjes beter. De beestjes wonen in een obscuur wildparkje net over de Duitse grens bij Brunssum, eronder de dikke kruisspin die woont bij de pergola in onze achtertuin, dan ons eigenste liefste beestje en als laatste een ontroerend en licht verregend roosje, ook uit eigen tuin. Allemaal overgoten met een sassy sixties sausje.
Ja.
Freubelen, ja.
En nu slapen. Goedenacht en een heel fijn weekend gewenst.
Zie ik u deze zaterdag nog bij ons in de achtertuin? Zoja; tot dan!







Geen opmerkingen: