7.12.11

Wat er in mijn schoentje zit

Ja, pfff. Ik weet het; Sinterklaas is alweer hoog en breed in Spanje.
Maar ik wilde u toch even laten zien wat er tegenwoordig in mijn schoentjes zit.
Heule happy socks!
Dus als ik nu eens een somber momentje heb of behoefte aan een oppeppertje, dan gooi ik mijn laarzen uit en zwaai even naar mezelf. Met mijn tenen. En dan kan ik er weer helemaal tegenaan.
De buren gun ik ook hun momentje, dus ook naar hun zwaai ik tegenwoordig niet meer met mijn hand (saai!) maar met mijn in het nieuw gestoken achterpootje:
En ik verheug me nu al op Nona's zwemles vanmiddag. Kan ik een keer mijn sokken aanhouden in mijn teenslipperds!
(Te koop voor maar € 3,-bij TigerDK. Spread the love!)

2 opmerkingen:

NOVY zei

Hahahaha. Ja. Dat kan dan. En dan hoef je niet zo'n blauwe badmuts om je voeten.
Maar ehm: zitten die sokken nou heus wel lekker?

Herma zei

Ja hoor. Heus wel. Nou vooruit; het is wel even wennen. Maar telkens als ik naar mijn eigen voeten kijk heb ik lol, en daar heb ik best wat ongemak voor over. :)