28.1.12

Droedels

Ik ben bezig met het maken van (onder andere) een stickerboekje (klik). Leuk om als beloning aan mijn kleinere klantjes uit te delen na afloop van een knipbeurt. Op dit moment sleep ik nog een blik met goodies (ballonnen, bellenblaas etc.) met me mee, maar die is eigenlijk een beetje te groot en onhandig en valt me net te vaak uit mijn handen en dan ligt de inhoud tien meter in de rondte verspreid. Lig ik weer onder tafel bij een klant m'n boeltje bij elkaar te schrapen. 
Toen ik onlangs getuige was van Nona's uitsloverij bij de fysiotherapeut om een stickertje te verdienen, kreeg ik op slag inspiratie.  Weg met dat blik, in come the stickers. Zo'n boekje is veel handzamer en ik heb genoeg droedels op de plank liggen om nog een hele tijd vooruit te kunnen.

Geen opmerkingen: