23.1.12

Sweet chocolatedrippin' boogie

Dat ze dit weekend een verrassing voor me hadden, deelde Nona mij reeds vorige week mede. Of het diamanten bevatte, wilde ik weten, want daar hoop ik al twintig jaren vergeefs op, maar het was nog beter, beweerde zij. "Wacht maar af!"
Vanochtend, het huis rook al heerlijk zoet, kreeg ik mijn beloofde verrassing; véél en véél beter dan diamanten en nog een dansje op de koop toe!

Tadáá

Zelfgemaakte taart!
Groot bord voor zo'n klein taartje, ik hoor het u denken. Maar in al zijn machtigheid kon die chocoladebom dat bordje prima handelen.

En het dansje, natuurlijk nog het dansje!


En de soundtrack waarop dit alles plaatsgreep (en zet ze vooral even tegelijkertijd open, anders makes het filmpje van de dansende Nona zoveel minder sense):


Zo, nu weet u weer precies hoe het er hier vandaag aan toe ging in huize de Kittiekat; Een man aan het bakken, een kind aan de swing en een vrouw die wederom vergat dat filmpjes gemaakt met de fotocamera niet gedraaid (als in gekanteld) kunnen worden.
Zoetigheid, jolijt en huisvlijt en dat alles begeleid door de opzwepende klanken van de boogiewoohoohoogie.
Sunday treats, sunday sweets!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er lekker uit!... en die taart ook!
Zie ik daar bovenin nou twee katten van een theedoek?
F

Herma zei

Jahe? :)
En: já!