14.6.12

Old jews telling jokes

I hartje Milton Glaser.
Misschien niet voor iedereen meteen een household name, maar hij is de man achter het beroemde 'I love New York' logo: foto verwijderd

En de Bob Dylan poster: foto verwijderd

Onder andere.

Iconisch werk. En dan heb je een bepaalde voorstelling van zo iemand, in ieder geval had ik er geen moppentappende "old jew" bij in gedachten.
Dus toen ik op de website www.oldjewstellingjokes.com Mr. Glaser een aantal moppen hoorde vertellen, viel ik bijna van mijn stoel van zowel verrassing als van het lachen. En niet omdat het Milton Glaser is, hè. Ik ga niet zover om te zeggen dat de man zijn roeping is misgelopen, maar toch is het hilarisch. 
Kijk zelf maar.





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, vooral die: tada! Echt een goeie! Volgens mij is het wel een man waar je een avondje mee om krijgt! Gezellig'
Thanx for sharing!
Groetjes peet

Herma zei

En dan dat sappig New Yorkse accent. Ik vond het ook zó geestig!