2.12.09

Aaarrgh

Vanochtend begon ik mijn dag met een rondje surfen op internet. Ik zocht iets in de doe-het-zelfhoek, namelijk keramiekgips. Nou is het zo, dat als je je eenmaal in die crea-doe hoek waagt, je zomaar op de mooiste pareltjes kunt stuiten. Mensen die gewoon, alsof het niks is, in hun eigen schuurtje de prachtigste werkstukken kleien, breien, timmeren, of hele mooie sieraden maken; noem maar op. Ik heb daar echt bewondering voor.
Soms echter, stuit je ook op hele andere dingen. Lelijke, of soms zelfs enge dingen. Mensen die vol trots hun meest afzichtelijke gewrochten op de foto zetten en die dan zomaar het net opknallen. Daar heb ik óók bewondering voor. Dat je niet denkt dat ik vind dat je zoiets niet zou moeten doen. Maar dan niet raar opkijken als iemand er eens iets over opmerkt, hè! Dat het bijvoorbeeld een tikje... luguber is.
Brrrrr.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wanstaltig!!!
Het lijkt wel een soort van trofee....van een psychopaat.

Herma zei

Hahaa! Precies; dat is het!