31.5.10

Meer van hetzelfde

Nee, ik heb echt geen andere onderwerpen om over te bloggen. Het is of: verbouwingsperikelen bloggen óf niet bloggen, heb ik gemerkt.
Behalve de toestand onder mijn vloer (rot, rotter, rotst) en op mijn dak (lek, lekker lekst), zaken aangaande meerwerk, verregaande staat van zwam, en in allerijl afgebikt stucwerk alsvanwege voornoemde zwam, krijg ik verder weinig mee en al helemaal niet van het echte leven buiten. Ik voel me een beetje een gedetineerde, maar dat is uiteraard totaal onterecht, dus die vergelijking gaat gans mank, maar toch; ik neem het niet terug.

Een hoogtepuntje van vandaag is wel dat de ecochips gearriveerd zijn!
Helaas, geen paprika.
Er lagen twee zakjes in de bijkeuken, ik dacht nog: hmmm, da's misschien wel wat weinig. De overige 52 zakken bleken in de voortuin en tegen de gevel opgestapeld te liggen.
Nu kunnen we dus, als waren we de overlevenden van een gecrasht vliegtuig, zó hoep! Vanuit ons slaapkamerraam, via de zakken chips, ons huis ontglijden!
Joh, een trap? Dat is zóóó 2009!

Jaha, foto's volgen.
(ik moet ook nog wel eens wérken, hoor!)

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou, waar blijven die foto's!
F.