25.8.11

++

Op andervrouws blog (diditellulove) zag ik een post met een illustratie van de Britse illustratice Julia Pott. Ik moest meteen denken aan de geweldige video die ik ken van deze kunstenares, 'my first crush' heet het. Ik ontdekte het korte filmpje al een aantal jaren geleden, maar zoals dat soms gaat met dingen, verdween het een beetje uit mijn herinnering. Gek eigenlijk, want ik vind het zó mooi. Ik heb het filmpje net weer drie keer achter elkaar gekeken en kan er rustig nog tien keer naar kijken en toch telkens weer moeten grinniken en opnieuw ontroerd zijn.
Gelukkig zijn Julia en MFC nu weer terug in mijn werkgeheugen en deze keer plak ik het hier.
Om telkens te kijken en weer te kijken en te kijken en te kijken.

Dus.
Without much further ado:


P.S. Julia Pott heeft nog veel meer moois gemaakt! Klik voor haar site.

Geen opmerkingen: