21.11.11

Zo moeder, zo dochter


Welkom en maak kennis met Nona's favoriete 'uit je dak' plaat:

Thuis hebben wij Led Zeppelin wel in de kast staan, maar we draaien het niet dagelijks. Nee, Nona kent dit nummer omdat het wordt gebruikt in een scene in Shrek drie, waarin Sneeuwitje van een falderierende troel klapselings verandert in een dame met pit die het hele bos opstookt om een horde wandelende bomen en ander snoods te verslaan. (wie de film niet kent moet deze zin maar even langs zich heen laten glijden) En dát vindt zij dus echt helemaal retecool. Ze kent de scene uit haar hoofd en speelt hem altijd mee. En ze vindt het bovendien lekkere muziek om af te reageren 'als je boos ben' (sic). Of je kamer moet opruimen.
Nouja, ze heeft het niet van een vreemde. We houden hier allemaal wel van een gitaartje of twee. Ik zal het maar eerlijk opbiechten, dit:

was mijn favoriete liedje toen ik net zo oud was als zij.
En ja, haar smaak is beter ;)


4 opmerkingen:

NOVY zei

Klapselings. Die hou ik er in.

En ja, Kiss. :)

Herma zei

Doedoedoedoedoedoedoedoedoe doedoedoedoedoedoedoe!

sanneke zei

Dat was ook MIJN favoriete liedje toen ik zo oud was als zij. Prima smaak had/heb je. Ik brul het nog steeds graag mee. :)

Herma zei

Ha! Dank Sanneke, voel me meteen beter. Ik ga ook even weer: Doedoedoedoedoedoedoedoedoe doedoedoedoedoedoedoe!