30.12.09

Black days

Ach, de titel van dit blogje doet het ergste vermoeden. Het valt allemaal reuze mee, hoor. Het is alleen dat, nouja, we waren vanochtend nogal vroeg op allemaal. Maar het is zo'n superdonkere dag. En dan vind ik het zóóó moeilijk om wakker te worden! Sloten koffie moeten erin. En dan nog.
Dus toen Nona met haar vriendinnetje (want die was blijven logeren) in bad ging en Stefan, kneukeldekneukel, staand op de trappers op de fiets naar Utrecht ging om zijn vuurwerkpakket op te halen, kon ik mooi even chillen in het halfduister op de bank. En toen hoorde ik op de radio ineens dat fantastische nummer van Soundgarden: Fell On Black Days. Dat bleek ineens uitstekend bij de toestand in het hoofd en die buiten de deur te passen. Ik heb hem inmiddels op repeat in de cd speler zitten, nu het nog even kan en voor er zometeen weer kinderwebradio op moet.
Dus, voor wie er ook een beetje last heeft van de donkere dag en net als ik een beetje behoefte heeft aan vijf minuten voor zichzelf groggy in de ruimte staren met bijpassende soundtrack; hier issie:

Geen opmerkingen: