16.2.10

Ze zijn klaar!

Een paar weken geleden vroeg ik om jullie assistentie bij het bepalen van het leukste ontwerp voor de nieuwe schoenen van Nona. (klik!)
Nu ze klaar zijn wil ik jullie het resultaat natuurlijk niet onthouden!

Tatááá:


Ing, ik heb jouw ideetje ter harte genomen aangaande het Camper-twin principe, nog bedankt voor de tip!
Uiteindelijk heb ik dus toch nog een beetje zitten schuiven met het ontwerp, maar het resultaat mag er zijn. Paars met roze en zilver en dan ook nog je eigen tekening en initialen erop. Ik zou het zélf nog wel willen. 

Hysterisch? 
Ja, wel een beetje, eerlijk is eerlijk. Maar daar kom je goddank nog gewoon mee weg op je zesde.
(Alhoewel ik wel even op zoek ga naar iets minder roze veters denk ik. Zilvergrijze, bijvoorbeeld...)

Oja, de verantwoordelijke voor dit rappe schoengelap: George In der Maur, orthopedische schoentechniek te Groenekan.
(Neehoor, we hebben geen aandelen. We zijn gewoon heel blij met de medewerking van dit sympathieke bedrijf)

4 opmerkingen:

NOVY zei

Wauw!!! Ze zijn echt gaaf. (Toch het meisje gekozen hè, ik wist het wel!)

Ingeborg zei

Are you ready boots?! Starrrrt walking!
Job well done baby!

(Hoe kom jij aan dat schelpje...? Winkwink)

Unknown zei

wauw, vet coole schoenen zeg!

Anoniem zei

Mooi geworden zeg!
En die veters worden vanzelf wel (zilver)grijs.

Groetjes,
F.